کسب و کار خانوادگی فابر کاستل

کسب و کار خانوادگی فابر کاستل

فابر- کاستل بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارخانه تولیدکننده لوازم التحریر در جهان است که ۲۵۰ سال قدمت دارد و بیش از ۲ میلیارد مداد در سال تولید می‌کند.
تخصص اصلی آن در تولید مداد گرافیتی و مدادرنگی است. این شرکت در سال ۱۷۶۱ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، اداره آن نسل به نسل ادامه یافته و اکنون نسل هشتم شرکت مدیریت آن را برعهده دارد، خلاصه‌ای از مشخصه‌های این شرکت در ادامه مطلب بیان می‌شود. این شرکت ثابت کرده است که کسب‌وکار خانوادگی می‌تواند موفق باشد.
شالوده برند فابر- کاستل
شالوده برند، ارزش‌های اصلی فابر- کاستل را تعریف می‌کند. آنها اساس چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم و چگونگی انجام دادن آن را در شرکت و برخورد ما با مشتریان، شرکای کسب و کار، جامعه و محیط شکل می‌دهند. با محافظت کردن از ارزش‌های اصلی برند، فابر- کاستل در سراسر دنیا یکتا می‌ماند.
شالوده برند فابر- کاستل اساس مدیریت برند را شکل می‌دهد. آن ها برای ایجاد ساختار روشن و رهنمود و پیوستن و ترکیب همه ناحیه‌های شرکت کمک می‌کنند و رشد ماندگار شرکت را تضمین می‌کنند. شالوده فابر- کاستل در چهار ارزش اصلی بیان می‌شود که عبارتند از:
۱- شایستگی و اصالت: ما از شایستگی‌مان براساس ریشه‌هایمان، سابقه‌مان، تجربه‌ و یادگیری همیشگی برای شکل دادن آینده با روحیه‌ کارآفرینی استفاده می‌کنیم. این دانش‌ ماندگاری، رهبری استوار، درجه بالای اعتبار و ارتباطات جهانی قوی و شبکه‌های توزیع را تضمین می‌کند.
۲- کیفیت برجسته و ممتاز: ما تصمیم گرفته‌ایم که در همه محصولات و خدمات بهترین باشیم. ما به نیازهای بازارهای منطقه‌ای احترام می‌گذاریم و همیشه نیازهای جهانی را نیز در نظر می‌گیریم. ما دانسته‌ایم که کیفیت، متفاوت بودن ارزش افزوده، عملکرد برجسته و طراحی بی‌انتها را تامین می‌کند.
۳- نوآوری و خلاقیت: ما خلاقیت و نوآوری را به عنوان پیشگام بودن و فراهم کردن بهبود مستمر برای ارائه راه‌حل‌هایی تعریف می‌کنیم که سودشان به مشتریان نهایی می‌رسد و امکان نوآوری را از طریق فضای کاری باز، اختصاص اموال خصوصی جهت مصارف عمومی و تعهد گروه‌های کاری از رشته‌های مختلف ایجاد می‌کنیم.
۴- مسوولیت محیطی و اجتماعی: ما تعهد و وظیفه همیشگی به افراد و محیط را احساس می‌کنیم. ما به مسوولیت اجتماعی‌مان در شرکت، شرکای کسب‌وکار و جامعه عمل می‌کنیم. ما تحقیقات مستمر برای فرآیندهای دوستانه‌محیطی و محافظت از گیاهان را انجام می‌دهیم.
استراتژی‌های موثر در موفقیت فابر-کاستل
* تقسیم دامنه محصولات به ۵ دسته متمرکز بازی و یادگیری، هنر و گرافیک، نوشت‌افزار ویژه، نوشت‌افزار متداول، علامت‌زن‌ها.
* بهره‌برداری کردن از اعتبار و شهرت محصول
* استراتژی جهانی‌سازی: فرآیند جهانی‌سازی به صورت آهسته و پیوسته از جمله اهداف شرکت است.
* تمرکز روی بازارهای آسیایی: نیازهای کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال گسترش مانند هم نیستند. کشورهای در حال گسترش هنوز به وسایل ساده‌ای مانند مداد و پاک‌کن بیشتر نیاز دارند. با ملاحظه رشد جمعیت در آسیا به نظر می‌رسد که نیاز به این وسایل روزبه‌روز در حال افزایش خواهد بود و فروش در آسیا افزایش می‌یابد.
* حمایت همیشگی از تصویر استانداردشده بازار
* بهبود مستمر در دامنه محصولات به منظور بالا بردن کیفیت و ارزش افزوده محصولات
* سرمایه‌گذاری گسترده برای بهبود اوضاع مالی و فرآیند زنجیره تامین
* مسوولیت محیطی و اجتماعی
* مدیریت استراتژیک برند

منبع: روز نامه دنیای اقتصاد

Google+ Comments

برچسب‌ها: , ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






آبان ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« مهر   آذر »
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس