در دسترس بودن خود یک اقدام روابط عمومی است!

در دسترس بودن خود یک اقدام روابط عمومی است!

همیشه در دسترس بودن یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی به شمار می رود. لطفاً همیشه ر دسترس باشید!!! حتی ۴ صبح!!! یکی از همکاران من سیاستی دارد که ۲۴ ساعت در شبانه روز و هفت روز هفته، در دسترس رسانه هاست، و این کار نتیجه می دهد: هر روز از سال مصاحبه ای با رسانه ها دارد یا فضایی در آن ها در اختیارش قرار می گیرد. یک بار به خاطر تماس تلفنی در ساعت ۴ صبح بیدار شد که از طرف تهیه کننده ی برنامه ی رادیویی آخر شب بود. مهمان برنامه ریزی شده در دسترس نبود و تهیه کننده از دوست من سوال کرد آیا می خواهد به جای آن شخص با او مصاحبه کنند یا نه.

همکار من خواب آلود پرسید: «کِی؟»

تهیه کننده ترسان و لرزان و درمانده گفت: «همین الان!» همکار من موافقت کرد و از داخل رختخواب خود، تلفنی در برنامه شرکت کرد.

Eric Yaverbaum

Google+ Comments

برچسب‌ها: , ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






شهریور ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« مرداد   مهر »
 1
۲۳۴۵۶۷۸
۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵
۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲
۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹
۳۰۳۱  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس