بازاریابی محتوا به چه معناست؟

بازاریابی محتوا به چه معناست؟

بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی است که در آن محتوای با ارزش و مرتبط برای جذب، به دست آوردن و درگیر کردن مخاطب هدفی که به خوبی درک شده و مشخص شده است، ایجاد و توزیع می شود که این کار با هدف جذب مشتری سود آور انجام می گیرد.

بازاریابی محتوا هنر برقراری ارتباط با مشتریان حقیقی و بالقوه بدون امر فروش است. بازاریابی محتوا، یک بازاریابی بدون توقف است. در بازاریابی محتوا به جای عرضه تهاجمی محصولات یا خدمات، شما اطلاعات را به خریداران خود تحویل می دهید که آن ها را هوشمند تر می کند. ماهین این استراتژی محتوایی این باور است که اگر ما به عنوان یک کسب و کار، به خریداران اطلاعات نا متناقض، مداوم و ارزشمند تحویل دهیم، این خریداران در آخر با انجام خرید و وفاداری به ما پاداش خواهند داد.

تاکنون بازاریابی محتوا توسط برخی از بزرگ ترین سازمان ها در دنیا به کار گرفته شده است، سازمان هایی مانند: P&G، Microsoft، Cisco System و John Deer. مصرف کنندگان به سادگی دنیای بازاریابی سنتی را ناکارآمد کرده اند. آن ها از ضبط کننده های دیجیتال استفاده می کنند تا تبلیغات تلویزیونی را نبینند، آن ها اغلب از دیدن تبلیغات مجله ای صرف نظر می کنند و اکنون بسیار در جستجوی آنلاین ماهر و زبر دست شده اند.

یکبار دیگر برگشته و تعریف بازاریابی محتوا را به دقت بخوانید، اما این بار کلمات مرتبط و ارزشمند را بردارید. این تفاوت بین بازاریابی محتوا و سایر زباله های اطلاعاتی است که شما از شرکت هایی می گیرید که سعی می کنند به شما چیزی بفروشند!

چهار راه جهت پیاده سازی استراتژی بازاریابی محتوا

مترجمین: ساسان قاسمی و وحید شکری

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






شهریور ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« مرداد   مهر »
 1
۲۳۴۵۶۷۸
۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵
۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲
۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹
۳۰۳۱  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس