تبلیغات هجومی رایتل

تبلیغات هجومی

تبلیغات هجومی

براساس آخرین آمارهای اعلام شده نزدیک به ۳۷ درصد از کاربران اینترنت کشور از طریق اینترنت تلفن همراه به دنیای مجازی متصل می شوند. علی رقم مشکلات فراوانی که پیش رو رایتل برای خدماتش وجود داشت توانست اینترنت پر سرعت خود را به عنوان یک سرویس متمایز نسبت به رقبا نشان دهد …

در این تبلیغ رایتل با نمادهای دو اپراتور مهم کشور یعنی ایرانسل و همراه اول وارد جنگ تبلیغاتی شده است. همگی ما می دانیم که رنگ آبی روشن نماد همراه اول و رنگ زرد نماد ایرانسل است؛ حال حلزون و لاک پشت که هر دو نمادی از آهسته راه رفتن اند بر روی این زمینه رنگی قرار گرفته اند…

این در حالی است که یک چیتا بر روی رنگ بنفش که نماد رایتل است قرار دارد و نماینگر سرعت سرویس اینترنت این اپراتور می باشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

شاید اولین بار این سبک تبلیغات هجومی به رقیب،  را بتوان در تبلیغات پپسی و کوکاکولا مشاهده کرده باشیم.  جدا از اینکه تفاوتی بین سرعت اینترنت آن با سایر اپراتورها باشه؛ مطمئناً رایتل در این تبلیغات موفق ظاهر شده است.

Google+ Comments

برچسب‌ها: , , , ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






تیر ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« خرداد   مرداد »
۱۲۳۴۵۶۷
۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴
۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱
۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸
۲۹۳۰۳۱  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس