روابط عمومی به روشی خلاقانه

روابط عمومی

یکی دیگر از مشتریان من، پارک سنترال هتل در نیویورک سیتی، می خواست خبر بازسازی ۵۰ میلیون دلاری را از طریق رسانه ها اعلام کند. ممکن است رقم خیلی بالایی به نظر برسد، ولی این رقم هنوز هم خیلی از رکورد بازسازی های پر هزینه ی هتل ها دور است. برای جلب توجه و به چاپ رساندن این مطلب در مطبوعات، این هتل اقدام به برگزاری روز «خودتان را بازسازی کنید» در سرسرای هتل کرد.

مردم می توانستند برای استفاده از اصلاح صورت، مانیکور، تغییر مدل و آرایش مو، ماساژ، واکس کفش به طور رایگان و حتی مشاوره ی رایگان با جراح پلاستیک که از سیستم تصویر سازی ویدیویی استفاده می کرد و به مردم نشان می داد آن ها قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی در صورت یا جراحی پلاستیک شکم، چطور به نظر می رسیدند، به هتل مراجعه کنند. این برنامه «بازسازی هتل» در تمام چهار سازمان شبکه ای، تلویزیون سراسری پرداخته شد و در دیلی نیوز هم مقاله ی ویژه ای در مورد آن به چاپ رسید.

برنامه هایی از این دست می توانند به بالا بردن شما در رقابت کاریتان کمک کنند؛ شما در حال بازی در زمین متفاوتی هستید. موضوع خلاقانه و این واقعیت که در حال ترتیب برنامه هستید، چیزهایی از این نوع باعث تمایز شما از رقبایتان که تنها از طریق اعلان مطبوعاتی معمولی تلاش کنند می شود.

نویسنده: Eric Yaverbaum

Google+ Comments

برچسب‌ها: , ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






خرداد ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« اردیبهشت   تیر »
 123
۴۵۶۷۸۹۱۰
۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷
۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴
۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس