هفت راز برندهای موفق (بخش اول)

www.ferdosara.ir

نویسنده: پائولو اندروس

مترجم: حامد فردوس آرا

شاید در چند دهه اخیر یا حتی چند سال اخیر با برندهایی مواجه شدیم که که با جادو توانستند توجه مشتریان، قلبشان و البته کیف پولشان را در دست بگیرند! در این مقاله به بیان ۷ راز این برند اشاره می کنیم:

۱- برند Warby Parker

چشم انداز واضح و مشخص

این برند عینک در خود را به عنوان برندی مقرون به صرفه و البته شیک معرفی نموده و از زمان وارد بازار شدن یعنی سال ۲۰۱۰ فروش خود را چند صد درصد افزایش داده است.

این برند با شعار «یک جفت بخر، دو جفت ببر» برای کمک به خانواده هایی که از پس هزینه خرید عینک برنمی آمدند و با استفاده از محصولات فیبر کربنی فروش خود را افزایش دهد. تریسی لیلوید استراتژیست برند اعتقاد دارد که مشتریان امروز برندهایی را حمایت می کنند که با ارزش آن ها هم خوانی داشته و به آن ها هویت بدهد. این برند همچنین با ایجاد یک سرویس مناسب و خلاق به مشتریان خود از جمله خرید از منزل به کمک موبایل و همچنین تعمیر این عینک ها حتی در اتوبوس مدرسه گام مهمی برای مشتریان خود برداشته است.

این برند دقیقاً یک تجربه خوشایند را برای مشتریان خود بوجود آورده که باعث می شود تبلیغات دهان به دهان خوبی برای آن فراهم کند. سال گذشته این برند ۶ فروشگاه جدید باز نموده و تعداد پرسنل خود را دو برابر نموده است. در واقع این برند با تمرکز بر روی نقاط تمایز خود توانست به طنین انداختن برند Warby Parker کمک شایانی کند.

«گرچه شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید؛ ولی می توانید چیزی برای کسی باشید.»

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






اردیبهشت ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« فروردین   خرداد »
 123456
۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳
۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰
۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷
۲۸۲۹۳۰۳۱  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس