چهار روش برای پاکسازی برند در بهار!

4-ways-spring-clean-brand

هر بهار به سراغ کمد لباس هایم می روم و متوجه می شوم که برخی از آن ها دیگر اندازه ام نیستند، هر بهار به خرید لباس هایی می پردازیم که اندازه مان باشد، همیشه با تمیز کردن به استقبال بهار (فصل تغییر) می رویم. برند نیز یک موجود ارگانیک است در طول زمان رشد و تغییر بسیار زیادی می کنند برای نوسازی و گرد گیری از برند به توصیه های زیر توجه کنید:

۱- مشتریان خود را ارزیابی مجدد کنید

هفته گذشته بر روی پروژه تغییر نام یکی از مشتریان خود در حوزه مراقبت های بهداشتی بودم و به این نتیجه مهم رسیدم که هر سال باید به بررسی مجدد مخاطبان خود بپردازیم.

از خودتان بپرسید: آیا وقت آن نرسیده که مشتریان خود را مورد ارزیابی قرار دهید؟ و خدمت رسانی به برخی را به پایا رسانده و در عوض به تمرکز بر روی برخی دیگر بپردازید؟

۲- پیشنهادات خود را بروز رسانی کنید

در دنیای امروز کسب و کارها در حال تغییر اند، بهار فرصت مناسبی برای به عقب رفتن و مشاهده روند صنعتی است که در آن حضور دارید تا گوی سرعت را از رقبا بگیرید. به عنوان مثال شما خدماتی دارید که هزینه های آن از منافع بلند مدت بیشتر است؛ آن ها را به پایان برسانید. و در عوض خدمات یا محصولاتی که تا به امروز به اندازه کافی برای آن ها تبلیغ نداشته اید ولی دارای پتاسیل مناسب برای افزایش سود سازمان شماست.

از خودتان بپرسید: چه خدمت یا محصولی دارم که می تواند به سود بالاتری منجر شود و آیا برای آن تبلیغی در نظر گرفته ام؟

۳- پروفایل شبکه های اجتماعی خود را آراسته نمایید

اخیراً به پروفایل یکی از مشتریان خود سر زدم، در پروفایل او واقعاً هیچ چیز نبود! کاملاً مشخص بود که او فردی دم دمی مزاج بوده و فقط این پروفایل را راه اندازی کرده است.

سعی کنید عکس های محصولات یا خدمات جدید خود را به اشتراک بگذارید.

از خودتان بپرسید: آیا پروفایل های شما در Linked in و Tiwtter و Facebook کامل هستند؟ آیا این پروفایل ها بازتاب کننده ی شما و فعاالیت های امروز شما هستند؟

۴- در بازار سهام خود را جستجو کنید

نام خود و کسب و کار خود را در گوگل بررسی کنید، وبلاگ ها و مطالب خود را در اینترنت بررسی کرده و مشاهده کنید آیا در فضای مجازی برند هستید؟ برای بررسی دقیق تر از سیستم گوگل آلارت استفاده کنید.

از خودتان بپرسید: آیا اطلاعات ما در فضای مجازی بروز است؟ آیا با کلید واژه ها گره خورده ایم؟

منبع: مجله کارآفرینی

نویسنده:Karen Leland

مترجم: حامد فردوس آرا

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






فروردین ۱۳۹۲
ش ی د س چ پ ج
« اسفند   اردیبهشت »
 12
۳۴۵۶۷۸۹
۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶
۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳
۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰
۳۱  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس