چگونه با الهام گیری از طبیعت، شوکلا به یک کارآفرین موفق تبدیل شد؟

entrepreneurship

کاویتا شوکلا، با الهام گرفتن از طبیعت، به عنوان یکی از مبتکران صنعت غذاسازی در سن نوجوانی با تولید «کاغذ ادویه ای» به جهانیان معرفی شد. کاویتا برای پیشگیری از فاسد شدن میوه و سبزیجات، کاغذهایی از جنس ادویه را به بازار عرضه کرد.

معمولاً نگهداری و استفاده از سبزیجات و میوه های خریداری شده و پیشگیری از فاسد شدن آن ها کار دشواری است. اما با ابتکار این دختر دبیرستانی مواد غذایی را چهار برابر بیشتر از زمان عادی تازه نگه دارد. در این ایده کاغذ آغشته شده با گیاهان می تواند به طور طبیعی غذاها را از فساد حفظ کند. قیمتی که این کارآفرین برای این کاغذ تازه پیشنهاد داده و وارد بازار کرده: ۹۹/۴ دلار برای یک بسته که شامل هشت برگ است به فروش می رسد و قیمت ۹۹/۴۲ دلاری برای ده بسته هشت برگی در نظر گرفته شده است.

منبع: هفته نامه کسب و کار

Google+ Comments

برچسب‌ها:

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






اسفند ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   فروردین »
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس