نه قانون در بازاریابی و تجارت

marketing2

بخش عظیمی از مخاطرات بازاریابی زمانی سر و کله شان پیدا می شود که آدم ها می خواهند مقرراتی را زیر پا بگذارند که قیمت گذاری منصفانه و ایمنی و تبلیغات صادقانه را تضمین می کند. این مقررات در ایالات متحده و کانادا به شدت سختگیرانه هستند و در کشورهای دیگر هم قوانین متناظری دارند.

۱-  همواره مطمئن شوید قیمت گذاری هایتان برای مشتریان و رقبا منصفانه است.

۲- همیشه کالاها یا خدماتی را متساوی یا بهتر از رقبایتان عرضه کنید؛ هیچ وقت بدتر نباشد.

۳- همیشه محدودیت های گارانتی کالاها و خدمات تان را تا حد امکان واضح و شفاف مطرح کنید.

۴- همیشه جزئیات و هشدارهای کاملی را درباره ی منابع و محتویات محصولتان روی برچسب فراهم کنید.

۵- همیشه سیاستی باز و صادقانه را با رسانه ها در پیش بگیرید.

۶- هیچ گاه حرفی فریب آمیز یا گمرا کننده را در تبلیغات یا دیگر ارتباطات تان نگویید.

۷- دسترسی به معاملات خاص را محدود نکنید.

۸- هیچ وقت محصولاتی را توزیع نکنید که ضرری خاص را متوجه دیگران کند.

۹- هیچ وقت در مورد قیمت هایتان با رقبایتان مشورت نکنید.

Google+ Comments

برچسب‌ها: , ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






اسفند ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   فروردین »
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس