تکنیک AIDA در تبلیغات اینترنتی

marketing_01

AIDA حرف اول ویژگی هایی است که بسیاری از آگهی ها و صفحات وب موفق با پیروی از آن ها تهیه و تنظیم می شوند. براساس این مدل، تبلیغات اینترنتی و وب سایت ها باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

۱-    ATTENTION: توجه مخاطب را جلب کنید.

۲-    INTEREST: علایق و خواسته های مخاطب را بشناسید و یا بسازید و کشش و میل و رغبت ایجاد کنید.

۳-    DESIRE: آرزو یا خواست بیافریند.

۴-    ACTION: اقدام و عمل توسط مخاطب صورت گیرد.

با گسترش وب ۲ و دیگر فناوری های اینترنتی، توجه به این موارد در سایت ها و تبلیغات اینترنتی بسیار ضروری به نظر می رسد. علاوه بر این سعی کنید در تبلیغات اینترنتی به آن ها صورت کلیشه ای ندهید. از گرافیک پر زرق و برق، حروف کج و معوج و اشکال عجیب و غریب پرهیز کنید.

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






اسفند ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   فروردین »
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس