بررسی رفتار کاربران ایرانی اینترنت

براساس یک نظر سنجی از ۸۰۰ نفر کاربر اینترنت در ایران به شناسایی رفتار آنان پرداخته شده است. ۶۳ درصد ایرانی ها ایمیل یاهو را به فضاهای دیگر نامه های الکترونیکی ترجیح می دهند. این در حالی است که ۳۲ درصد جی میل و فقط ۲ درصد هات میل را دوست دارند.

اگر قرار باشد کاربران همین فردا یک وب سایت راه بیاندازند، ۴۴ درصد وبلاگ یا وب سایت، ۳۳ درصد فروشگاه آنلاین و ۲۷ درصد وب سایت مربوط به شرکت راه خواهند انداخت.

و در سرویس های مختلف گوگل ۵۳ درصد از سرویس ترجمه، ۴۲ درصد از سرویس تصاویر، ۳۳ درصد از سرویس اخبار، ۳۲ درصد از سرویس نقشه، ۲۲ درصد از سرویس کتاب، ۱۸ درصد از سرویس یوتیوب و ۱۴ درصد از سرویس گروه ها استفاده می کنند.

برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ۲۱ بهمن ۱۳۹۱

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






اسفند ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   فروردین »
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس