اهمیت ادب و نظم در بازاریابی بدون واسطه

Marketing business sales

بسیاری از بازاریاب ها با این باور اغلب نادرست که بهتر از هر واسطه ای می توانند با مشتریان خود وارد معامله شوند، به سمت بازاریابی بی واسطه می شتابند، اما اگر با برخورد بی واسطه با مشتریان تان عادت نداشته باشید، احتمال دارد که تلاشتان برای بازاریابی بی واسطه آشفته و خراب شود. شایع ترین راه خراب شدن بازاریابی، بی واسطه بودن بیش از حد است. اگر رو در روی مشتری قرار دارید، احتمال دارد که در حال عصبی کردن او باشید.

بازاریابی بی واسطه باید پلی بین شما و مشتری ایجاد کند. همیشه، به هر نوع بازاریابی بی واسطه که مشغول هستید، آن را مودبانه و با نظم پیش ببرید، تا نتایج بسیار بهتری حاصل شود. از تماس های بی ملاحظه، اشتباه در نحوه ی خطاب، و هر چیز دیگری که افراد عادی را می تواند آزرده کند، دوری کنید. فهرست ها را گزینش کنید تا موارد تکراری و اشتباه حذف شوند. این کار صرفا کمی دقت بیشتر می طلبد، اما در عوض نتایج بسیار بهتری به دست می آید.

اگر می خواهید نرخ پاسخ بالایی دریافت کنید، باید تاثیر مثبتی بگذارید. مهم ترین اصل بازاریابی بی واسطه چنین است؛ لطفاً بعد از من تکرار کنید: برقراری ارتباطی خوب با صد نفر، بهتر از برقراری ارتباطی ضعیف با هزار نفر است.

نویسنده: Alexander Hiam

Google+ Comments

برچسب‌ها:

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






اسفند ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« بهمن   فروردین »
 1234
۵۶۷۸۹۱۰۱۱
۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸
۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵
۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس