بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی

۱- قبل از ارسال ایمیل تمامی بخش های متن نامه خودتان را بررسی کنید.

۲- یک نسخه از ایمیل خودتان را به ایمیل های خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و ببینید که در کدامیک از آن ها ایمیل به شاخه صندوق پیام رفته و کدام یک به شاخه هرز نامه.

۳- زمان ارسال خودتان را تنظیم کنید. حتی اگر از بهترین سرویس های SMTP استفاده می کنید اصلاً ایده خوبی نیست که یکباره ده هزار ایمیل را ارسال کنید. تجربه نشان می دهد بهترین تنظیم ارسال ایمیل چهار ارسال در دقیقه است.

۴- بهترین زمان ارسال ایمیل ها شنبه ساعت هشت صبح است. هرگز ایمیل ها را جمعه ارسال نکنید.

۵- کاربران را برای کلیک بر روی لینک ایمیل تشویق کنید. وقتی کاربران به سایت برمی گردند ممکن است به صفحه محصولات شما مراجعه کنند و محصولات شما را خریداری کنند.

۶- هرگز از کدهای جاوا در ایمیل های ارسالی خودتان استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.

۷- از لغات هرزنامه (اسپم) شناخته شده استفاده نکید.

۸- در عنوان ایمیل خود از جملات اورژانسی استفاده کنید.

۹- از جملات دعوت به اقدام برای کلیک بر روی لینک داخل ایمیل استفاده کنید.

Google+ Comments

برچسب‌ها: , ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟










Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس