در چه زمان هایی بازاریابی ایمیلی انجام دهیم؟

E-mail

شرکت GetResponse به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ایمیل مارکتینگ پس از آنالیز ۲۱ میلیون ایمیل ارسالی توسط کاربرانش، گزارش جالبی از آمار ایمیل های ارسالی ارائه کرده است.

این مطالعه نشان می دهد که ۲۳٫۶۳ درصد بازشدن ایمیل ها توسط کاربران در ساعت اول ارسال ایمیل رخ می دهد.

حدود ۲۳ درصد از ایمیل ها در ساعت اول، حدود ۹ درصد در ساعت دوم، ۶ درصد در ساعت سوم و ۴ درصد در ساعت چهارم می باشد.

همچنین بهترین زمان ارسال ایمیل ۸ تا ۹ صبح و ۳ تا ۴ بعد از ظهر می باشد.

Google+ Comments

برچسب‌ها:

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟










Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس