تبلیغات پنهان در فروشگاه های زنجیره ای

موسیقی می تواند تاثیری بسزا در روال خرید مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای داشته باشد. اصولا در مکان هایی مثل فروشگاه های زنجیره ای که درآمدشان رابطه ای مستقیم با حضور مشتریان دارد، پخش یک آهنگ ملایم می تواند تاثیر زیادی در رسیدن به این هدف داشته باشد. برعکس اگر فروشگاهی مشتریان زیاد و فضای کوچکی دارد، می تواند با انتخاب یک آهنگ مناسب با ریتم تندتر مشتریانش را به صورت ناخودآگاه به انتخاب های سریع تر وادار کند و در نتیجه سرعت گردش مشتریان در فروشگاه افزایش یابد. همچنین در صورتی که فضای خرید معطر باشد، مشتری رغبت بیشتری برای خرید پیدا می کند. بوهای ملایمی که باعث ایجاد نشاط و آرامش در مشتریان شوند، مثل بوی وانیل و لیمو، بیشترین اثر را دارند و باعث می شوند مشتری برای مدت زمان بیشتری به جست و جو در فروشگاه بپردازد و در نتیجه خرید بیشتری انجام دهد. یکی از نکاتی که در چیدمان کالاها در فروشگاه ها نیز باید مدنظر قرار بگیرد، چیدمان صحیح کالاهاست، به نحوی که کالاهای مخصوص کودکان در قفسه های دوم و سوم قرار بگیرد تا بچه هایی که مخاطبان اصلی این محصولات هستند، به راحتی بتوانند آنها را ببینند و در صورت تمایل حتی بتوانند از آن ها بردارند.

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟










Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس