بازاریابی به روش مک دونالد

Mcdonalds_logo

مدتی است مک دونالد بازاریابی خود را براساس کتاب آغاز کرده است… بلکه با کتاب. مک دونالد قصد دارد طی ۵ هفته آینده یکسری کتاب های غیر داستانی  مثل سری کتاب های دی. کی. مانند (ستارگان و سیارگان)، (گربه های بزرگ) و اقیانوس ها را توزیع کند. پیش بینی می شود در پایان ۲۰۱۴ این رستوران زنجیره ای بیش از ۱۵ میلیون کتاب داستانی و غیر داستانی، در طرح (وعده های شاد) توزیع کند. در کنار ارایه کتاب به همراه وعده های غذایی، مک دونالد کتاب هایی را هم کمتر از قیمت معمولی برای فروش گذاشته است. این کمپین تبلیغاتی قصد دارد که خانواده ها را برای لذت بردن از مطالعه در کنار هم ترغیب کند. آخرین پژوهش موسسه خیریه باسوادی ملی در انگلستان، نشان می دهد که ۵۰ درصد از کودکان، کمی یا خیلی زیاد از مطالعه لذت می برند. مک دونالد یک رستوران زنجیره ای تولید غذاست که درآمد سالانه آن بالغ بر ۲۷ میلیارد است و حدود ۳۰۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد.

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟










Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس