مدیر موفق و تعویض کارمند

اریک گرشمان، مدیر موفق مجله ی Published Image در ماساچوست، با مشکل بزرگ میزان بالای تعویض پرسنل در محیط کارش روبرو بود. این مشکل را با تقویت روحیه ی کارمندان و افزایش خدمات به مشتریان حل کرد. او می گوید « ما شرکتی داشتیم که کارمندان فکر می کردنند شغلشان این است که رییس خود را راضی کنند و توجهی به رضایت مشتری نداشتند. محبور بودیم تغییر اساسی در سازمان بدهیم.»

این مدیر موفق این مشکل را با تشکیل گروه های خود گردان در شرکت حل کرد: نام مدیران را به مربی تغییر داد، و فقط وظیفه ی مشاوره را به آن ها سپرد، و کارگران خود بودجه ها را تنظیم می کردند، برنامه کارشان را تدوین می کردند و براساس کارآیی گروه خود از مزایایی بهره مند می شوند. نتیجه دو برابر شدن درآمد و افزایش حاشیه ی سود، از ۳ درصد به ۲۰ درصد بود. بنابراین گرشمان هم به اهداف مالی و اقتصادی شرکتش رسید و هم کارمندانش راضی تر بودند. مگر بد است؟

Google+ Comments

برچسب‌ها: ,

بیش از دو سال است که در حوزه های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و کارآفرینی می نویسم؛ با معتبرترین روزنامه اقتصادی کشور «دنیای اقتصاد» همکاری می کنم. موسس چند وب سایت و شرکت در حوزه تجارت الکترونیک هستم. شعار من: «یک دقیقه موفقیت، بهای سال ها شکست را می پردازد»

دیدگاه شما چیست؟






دی ۱۳۹۱
ش ی د س چ پ ج
« آذر   بهمن »
 1
۲۳۴۵۶۷۸
۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵
۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲
۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹
۳۰  





Powered by WebGozar

دانلود نرم افزار

هاست جوملا

سامانه پیام کوتاه

قالب جوملا

لوازم نور افشانی

پنل اس ام اس